To wszystko można było przewidzieć kilka lat temu. I przewidywano to, ale jako perspektywę pięciu-sześciu lat. Taki czas byłby sensownym terminem amortyzacji sprzętu. Zaś obecnie nie wiadomo, do czego wykorzystać niewyeksploatowane, a kompletnie przestarzałe komputery XT. Pisząc nieco o historii ostatnich kilku lat, autor pragnie uświadomić czytelnikom, że wszelkie prognozy dnia dzisiejszego mogą być mylne. Trudno powiedzieć, czy przyszłością najbliższych lat są dyski magnetyczne o większych pojemnościach, czy raczej dyski optyczne (CD). Tak, jak nie wiadomo, czy następca procesora 486 będzie kolejną ulepszoną wersją czy też początkiem całkiem nowej generacji komputerów. Zaś nowa generacja komputerów oznaczałaby nową generację oprogramowania, czyli ogólną rewolucję. Tak więc trudno się bawić we wróżkę. Można jedynie podsumować dzisiejsze tendencje – w jakim kierunku zmierza rozwój oprogramowania. Jest to omówione w kolejnym punkcie. Komputery rozwijają się coraz szybciej. Ciężko w dzisiejszych czasach będzie nadążyć za nową technologią.
Rozwój komputerów
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Kilka słów o trudnościach prognozowania
Next Post
Kierunki rozwoju oprogramowania
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Reklama programatyczna a rozwijanie biznesu w branży IT
- Marketing szeptany jako sposób na polepszenie sprzedaży komputerów
- Reklama dla osób zainteresowanych nowoczesną medycyną – jak dotrzeć do nich?
- Zalety i wady kampanii reklamowych w mediach tradycyjnych dla branży komputerowej
- Zalety reklamy radioowej dla sklepu komputerowego
- Jak wykorzystać automatyzację reklamową w kampaniach dla sektora komputerowego
Kategorie
Technologia
- Reklama na LinkedIn jako skuteczne narzędzie w promocji sklepu komputerowegoReklamy na LinkedIn – nowe możliwości dla sklepów komputerowych W …
- Reklama sprzętu komputerowego dla twórców treści – jak przyciągnąć uwagę vlogerów?Reklama sprzętu komputerowego dla twórców treści – jak przyciągnąć uwagę …
- Reklama na Google Maps jako narzędzie dotarcia do lokalnych klientów sklepu komputerowegoReklama na Google Maps jako narzędzie dotarcia do lokalnych klientów …
- Reklama komputerowa dla seniorów – jak dotrzeć do tej grupy odbiorców?Reklama komputerowa dla seniorów – jak dotrzeć do tej grupy …
- Reklama w branży esports jako sposób dotarcia do entuzjastów gier komputerowychReklama w branży esports jako sposób dotarcia do entuzjastów gier …
- Trendy w reklamie mobilnej w branży IT – co warto wiedziećTrendy w reklamie mobilnej w branży IT – co warto …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy