Przez sprzedaż pół godziny czasu rozumie on wartość swej wiedzy prawniczej; to wiedza jest jego towarem, a jest jedną z jej miar. Lecz w komputerze czas jest, z jednej strony, zewnętrzną miarą postępu, ale z drugiej — jest on surowcem (pulsami) zużywanym przez procesor. W trzecim znaczeniu — sam czas jest produktem. Zarówno ten, kto projektuje komputer, jak i ten, kto go programuje, jest architektem czasu. Żaden prawnik ani dyrektor nie może bawić się czasem w ten sam sposób lub w tym samym stopniu co konstruktor synchronizujący kontrolne sygnały procesora. Dla projektanta komputerów i dla programistów czas jest surowcem, z którego można uformować coś użytecznego. Wobec czasu elektronicznego odczuwają oni tę samą dwuznaczność, z jaką konstruktorzy patrzą na swe materiały: połączenie dumy z tego, co mogą zrobić z posiadanym czasem, oraz frustracji, że nie mogą osiągnąć więcej.
PRZEZ SPRZEDAŻ
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
OGRANICZONA DOSTĘPNOŚĆ
Next Post
POSTĘP W CYKLACH
Ostatnie wpisy
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
- Strategie reklamowe dla sklepów komputerowych
- Jakie reklamy są najskuteczniejsze dla użytkowników komputerów Mac?
Komputery i reklama
- Najnowsze trendy w reklamie komputerowej: Co warto wiedzieć
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę na serwisach dla miłośników fotografii dla producentów aparatury komputerowej
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę w aplikacjach fitnessowych dla sprzętu komputerowego
- Reklama programowa na platformach streamingowych: Wyzwanie dla branży komputerowej
- Jak wykorzystać automatyzację reklamową w kampaniach dla sektora komputerowego
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę na platformach streamingowych dla producentów oprogramowania
Kategorie
Technologia
- Reklama influencerów a sprzedaż w branży komputerowej – case studyReklama influencerów a sprzedaż w branży komputerowej – case study …
- Reklama dla osób zainteresowanych sztuczną inteligencją – jak skutecznie dotrzeć do nich?Reklama dla osób zainteresowanych sztuczną inteligencją – jak skutecznie dotrzeć …
- Reklama dynamiczna w branży komputerowej – jak się wyróżnić w natłoku treściReklama dynamiczna w branży komputerowej – jak się wyróżnić w …
- E-mail marketing jako kluczowy element strategii reklamowej w branży ITE-mail marketing jako kluczowy element strategii reklamowej w branży IT …
- Dlaczego warto inwestować w reklamę w aplikacjach zarządzających budżetem dla użytkowników ITDlaczego warto inwestować w reklamę w aplikacjach zarządzających budżetem dla …
- Jak wykorzystać chatboty do prowadzenia interaktywnej reklamy komputerowejJak wykorzystać chatboty do prowadzenia interaktywnej reklamy komputerowej Chatboty są …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
charlie st cloud cda
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
pnk rok waznosci konta
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
weeb tv awaria
xperia e1 telepolis
zetafon koniec umowy