Tysiąc poleceń stanowi już spory program. Ale tysiąc poleceń to co najwyżej ułamek sekundy w realizacji programu, w rzeczywistości zaś programy komputerowe są często wykonywane w czasie wielu minut lub godzin. Powodem jest to, że pewne grupy rozkazów wykonywane są wielokrotnie — są one cyklami poleceń wbudowanymi w program komputerowy. Kiedy procesor dochodzi, powiedzmy, do rozkazu 200, wraca do rozkazu 150 i ponownie wykonuje tę samą operację, ale na nowych danych. Powtarzanie daje komputerowi jego ogromną moc, zarówno w pracy urzędniczej, jak i naukowej. Program używany do sporządzenia listy płac będzie traktował czas pracy i potrącenia z zarobków każdego pracownika jako nową daną, obliczał sumę wypłaty i wpisywał ją na listę, a następnie powtarzał tę samą operację dla następnego pracownika.
TYSIĄC POLECEŃ
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
BIEG PROGRAMU
Next Post
PROGRAM NAUKOWY
Ostatnie wpisy
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
- Strategie reklamowe dla sklepów komputerowych
- Jakie reklamy są najskuteczniejsze dla użytkowników komputerów Mac?
Komputery i reklama
- Jak wykorzystać reklamę na portalach modowych w kontekście promocji designerów oprogramowania
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę na portalach rozrywkowych dla fanów gier komputerowych
- Jak stworzyć angażujące treści reklamowe w branży komputerowej
- Reklama mobilna jako kluczowy kanał promocji w branży komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Reklama urządzeń mobilnych z systemem operacyjnym iOS – jak trafić w gusta użytkowników?
Kategorie
Technologia
- Reklama na platformach e-commerce w kontekście sprzętu komputerowegoReklama na platformach e-commerce w kontekście sprzętu komputerowego Nie ma …
- Reklama kontekstowa jako narzędzie docierania do wyselekcjonowanej grupy odbiorcówReklama kontekstowa jako narzędzie docierania do wyselekcjonowanej grupy odbiorców W …
- Reklama w grach mobilnych – jak dotrzeć do użytkowników smartfonów poprzez rozrywkęReklama w grach mobilnych – jak dotrzeć do użytkowników smartfonów …
- Wykorzystanie influencerów w reklamie komputerowejWykorzystanie influencerów w reklamie komputerowej W dzisiejszych czasach, gdzie media …
- Reklama na portalach medycznych w kontekście produktów komputerowych dla sektora zdrowiaReklama na portalach medycznych w kontekście produktów komputerowych dla sektora …
- Reklama dla osób zainteresowanych programowaniem – jak skutecznie dotrzeć do nich?Reklama dla osób zainteresowanych programowaniem – jak skutecznie dotrzeć do …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
charlie st cloud cda
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
pnk rok waznosci konta
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
weeb tv awaria
xperia e1 telepolis
zetafon koniec umowy