Wiek XX uczy, że to nie technologia zawiodła ludzi, lecz że to ludzie okazali się niewarci technologii. Oczywiście to dwie wojny światowe dały tę nauczkę tym, którzy są dostatecznie uczciwi intelektualnie, by ją zaakceptować. Ludzie nie są nieskończenie doskonałymi istotami, jak wierzyło oświecenie i marksizm. Ale wniosek ten jest po prostu negatywny, odrzuca stare europejskie pojęcie postępu. Współczesna elektroniczna technologia podpowiada inny pogląd, niekoniecznie mądrzejszy, ale przynajmniej zmoderowany przez odczucie nieprzekraczalnych granic rozwoju i charakteryzujący się nową definicją postępu. Czas komputerowy jest skończony, a jego postęp jest cykliczny.
ELEKTRONICZNA TECHNOLOGIA
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
ROZWÓJ KOMPUTEROWY
Next Post
W NOWYM WIEKU
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na serwisach aukcyjnych dla sprzętu komputerowego
- Jak skutecznie wykorzystywać livestreaming w reklamie komputerowej?
- Nowoczesne narzędzia reklamowe dla branży komputerowej
- Nowe trendy w reklamie drukarek 3D
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na nowoczesnych płaszczyznach interaktywnych
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę wideo w promocji komputerów
Kategorie
Technologia
- Reklama na Google Maps jako narzędzie dotarcia do lokalnych klientów sklepu komputerowegoReklama na Google Maps jako narzędzie dotarcia do lokalnych klientów …
- Reklama w aplikacjach komunikatorowych – jak docierać do młodszego pokoleniaReklama w aplikacjach komunikatorowych – jak docierać do młodszego pokolenia …
- Zastosowanie gamifikacji w reklamie komputerowej – jak zachęcić użytkowników do interakcjiZACHĘCAJĄCE ZASTOSOWANIE GAMIFIKACJI W REKLAMIE KOMPUTEROWEJ Gamifikacja jest efektywnym narzędziem …
- Najnowsze trendy w reklamie komputerowej: Co warto wiedziećNajnowsze trendy w reklamie komputerowej: Co warto wiedzieć Reklama komputerowa …
- Reklama na stronach technologicznych jako narzędzie promocji komputerówReklama na stronach technologicznych jako narzędzie promocji komputerów Artykuł na …
- Jak przekonać klientów do zakupu komputerów przez e-mail marketingJak przekonać klientów do zakupu komputerów przez e-mail marketing Jest …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy