Nie zastanawiamy się nad zachodzącymi wówczas procesami. Tak jest zwłaszcza w przypadkach, gdy polecenie zostaje wykonane i otrzymujemy przewidywaną reakcję systemu DOS. Jednak w sytuacji, gdy system odpowie nam komunikatem informującym, że polecenie jest niepoprawne, należy się zastanowić, jaka jest tego przyczyna. Można mieć do czynienia z jedną z następujących sytuacji: popełniono pomyłkę w nazwie polecenia, polecenia o podanej nazwie nie ma dostępnych dyskach, polecenia nie można odnaleźć ani w pamięci, ani na przeszukiwanych dyskach pomimo, że tam się znajduje. W ostatnim z wymienionych przypadków przyczyną jest zwykle błąd w ustawieniu ścieżki poszukiwania poleceń. Proces poszukiwania polecenia na dysku można przedstawić w kilku etapach. Zanim to nastąpi, przypomnijmy, jak podawane jest z klawiatury dowolne polecenie systemu DOS, bądź wywołanie programu. Składnia wiersza poleceń ma postać: gdzie nazpol symbolizuje nazwę polecenia, zaś parl i par2 stanowią ewentualne parametry podawane dodatkowo z klawiatury. Nazwa polecenia musi być oddzielona od parametrów znakiem odstępu. Podobna zasada dotyczy rozdzielenia poszczególnych parametrów. Nie wolno natomiast umieścić odstępu w nazwie polecenia lub w treści parametru. Odstęp jest znaczącym separatorem i nie może być używany dowolnie. Po naciśnięciu klawisza Enter polecenie jest weryfikowane wg podanej niżej kolejności.
Pisząc z klawiatury nazwę polecenia
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Składnia poleceń
Next Post
Polecenia wewnętrzne
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Kreowanie wizerunku marki w reklamie kamer internetowych
- Reklama dla osób pracujących zdalnie – jak przekonać do zakupu odpowiedniego sprzętu?
- Jak wykorzystać reklamę na mobilnych aplikacjach w promocji sprzętu IT
- Jak wykorzystać reklamę wideo w kampaniach dla branży gamingowej
- Jak wykorzystać reklamę outdoorową do zwiększenia widoczności marki komputerowej
- Reklama na portalach matematycznych w kontekście promocji sprzętu komputerowego specjalistycznego
Kategorie
Technologia
- Jak mierzyć efektywność kampanii reklamowej w branży komputerowejJak mierzyć efektywność kampanii reklamowej w branży komputerowej W dzisiejszych …
- Jak korzystać z reklamy na portalach sportowych w kontekście promocji sprzętu komputerowego fitnessJak efektywnie promować sprzęt komputerowy fitness na portalach sportowych? Reklama …
- Reklama w e-mail marketingu jako skuteczne narzędzie w branży komputerowejReklama w e-mail marketingu jako skuteczne narzędzie w branży komputerowej …
- Jak wykorzystać paid search do zwiększenia ruchu na stronie sklepu komputerowegoJak wykorzystać paid search do zwiększenia ruchu na stronie sklepu …
- Jak skutecznie wykorzystywać livestreaming w reklamie sprzętu komputerowego?Livestreaming stał się jednym z najważniejszych narzędzi wykorzystywanych w reklamie …
- Jak wykorzystać reklamę programową na platformach społecznościowych w branży komputerowejJak wykorzystać reklamę programową na platformach społecznościowych w branży komputerowej …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy