W Windows 3.1 istnieją dwa mechanizmy integracyjne: za pośrednictwem Schowka (Clipboard) oraz przez bezpośrednie powiązanie elementów ze sobą – Powiązanie (Link). W obu przypadkach można dowolnie przenosić informacje tekstowe. Istnieją natomiast pewne ograniczenia, co do grafiki. Postać obrazu musi być bowiem dopasowana do środowiska, w które zostaje przeniesiona. Warto przedstawić łączenie obiektów wprowadzone w Windows 3.1. Jest to bowiem powiązanie zachowujące moc także po zapisaniu informacji na dysku. W menu Edycja (Edit) znajdują się dwie dodatkowe opcje związane z wklejaniem informacji: Wklej wybiórczo (Paste Special) oraz Wklej połączenia (Paste Link). Ponadto w niektórych aplikacjach menu Wstaw (Insert zawiera opcję Obiekt (Object), która pozwala łączyć obiekty pochodzące z różnych źródeł. O integracji w ramach Windows wiele już było mowy. Przedstawimy tu dwa podejścia: po pierwsze przykład integracji zupełnie odrębnych aplikacji (używanych w środowisku Windows), po drugie pakiet zintegrowany Works. Jest on dobrą propozycją dla niezbyt zasobnego użytkownika, który chce dysponować zestawem nowoczesnych narzędzi.
Integracja aplikacji Windows
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Programy graficzne
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Reklama na YouTube Gaming jako skuteczne narzędzie promocji gier komputerowych
- Komputery PC w reklamie – jak przyciągnąć uwagę użytkowników?
- Jak wykorzystać reklamę w aplikacjach mobilnych w branży komputerowej
- Jak skutecznie wykorzystywać webinary w reklamie komputerowej?
- Jak wpływać na emocje klientów sklepu komputerowego poprzez reklamę
- Reklama w wyszukiwarkach a pozyskiwanie klientów zainteresowanych zakupem sprzętu komputerowego
Kategorie
Technologia
- Jak wykorzystać podcasty do budowania świadomości marki komputerowejJak wykorzystać podcasty do budowania świadomości marki komputerowej Podcasty stały …
- Jak wykorzystać automatyzację reklamową w kampaniach dla sektora komputerowegoJak wykorzystać automatyzację reklamową w kampaniach dla sektora komputerowego W …
- Jak rozwijać markę poprzez reklamę w branży ITJak rozwijać markę poprzez reklamę w branży IT Reklama odgrywa …
- Jak skutecznie wykorzystywać webinary w reklamie komputerowej?Jak skutecznie wykorzystywać webinary w reklamie komputerowej? W dzisiejszych czasach, …
- Jakie formy reklamy są najbardziej skuteczne dla osób zainteresowanych rozwojem kariery w sektorze IT?Jakie formy reklamy są najbardziej skuteczne dla osób zainteresowanych rozwojem …
- Jak zaplanować multimedialną kampanię reklamową dla sklepu komputerowegoJak zaplanować multimedialną kampanię reklamową dla sklepu komputerowego Gdy jesteś …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy