W Windows 3.1 istnieją dwa mechanizmy integracyjne: za pośrednictwem Schowka (Clipboard) oraz przez bezpośrednie powiązanie elementów ze sobą – Powiązanie (Link). W obu przypadkach można dowolnie przenosić informacje tekstowe. Istnieją natomiast pewne ograniczenia, co do grafiki. Postać obrazu musi być bowiem dopasowana do środowiska, w które zostaje przeniesiona. Warto przedstawić łączenie obiektów wprowadzone w Windows 3.1. Jest to bowiem powiązanie zachowujące moc także po zapisaniu informacji na dysku. W menu Edycja (Edit) znajdują się dwie dodatkowe opcje związane z wklejaniem informacji: Wklej wybiórczo (Paste Special) oraz Wklej połączenia (Paste Link). Ponadto w niektórych aplikacjach menu Wstaw (Insert zawiera opcję Obiekt (Object), która pozwala łączyć obiekty pochodzące z różnych źródeł. O integracji w ramach Windows wiele już było mowy. Przedstawimy tu dwa podejścia: po pierwsze przykład integracji zupełnie odrębnych aplikacji (używanych w środowisku Windows), po drugie pakiet zintegrowany Works. Jest on dobrą propozycją dla niezbyt zasobnego użytkownika, który chce dysponować zestawem nowoczesnych narzędzi.
Integracja aplikacji Windows
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Programy graficzne
Ostatnie wpisy
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
- Strategie reklamowe dla sklepów komputerowych
- Jakie reklamy są najskuteczniejsze dla użytkowników komputerów Mac?
Komputery i reklama
- Jak wykorzystać storytelling w reklamie komputerów i technologii
- Jak wykorzystać reklamę na portalach tablicowych do promocji sprzętu komputerowego
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na platformach społecznościowych dla produktów komputerowych
- Najnowsze trendy w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie promować sprzęt komputerowy na forum dla graczy?
- Wpływ neuromarketingu na kreację reklam w branży komputerowej
Kategorie
Technologia
- Jak mierzyć efektywność kampanii reklamowej w branży komputerowejJak mierzyć efektywność kampanii reklamowej w branży komputerowej W dzisiejszych …
- Komputery w reklamie kinowej – jak skutecznie przyciągnąć uwagę widzów?Komputery w reklamie kinowej – jak skutecznie przyciągnąć uwagę widzów? …
- Reklama dedykowana dla branży komputerowej – jak skutecznie docierać do specjalistów?Reklama dedykowana dla branży komputerowej – jak skutecznie docierać do …
- Reklama dla osób zainteresowanych cyberbezpieczeństwem – jak skutecznie dotrzeć do nich?Reklama dla osób zainteresowanych cyberbezpieczeństwem – jak skutecznie dotrzeć do …
- Dlaczego warto inwestować w reklamę wewnętrzną w firmach komputerowychDlaczego warto inwestować w reklamę wewnętrzną w firmach komputerowych W …
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na platformach z artykułami ekonomicznymi dla profesjonalistów ITDlaczego inwestowanie w reklamę na platformach z artykułami ekonomicznymi dla …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
charlie st cloud cda
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
pnk rok waznosci konta
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
weeb tv awaria
xperia e1 telepolis
zetafon koniec umowy