Jeżeli, przykładowo, nie dysponujemy systemem Windows, to nie możemy myśleć o aplikacjach przygotowanych tylko do pracy w tym systemie. Możliwości posiadanego sprzętu. Niektóre programy zajmują obecnie kilkanaście megabajtów pamięci dyskowej. Trzeba więc zastanowić się, czy instalowanie wielu rozbudowanych programów, nie będzie pociągać za sobą konieczności zakupu nowego, znacznie droższego sprzętu. Cena programu musi być także jednym z czynników decydujących. Jeżeli przykładowo pracując w systemie Windows decydujemy się na arkusz kalkulacyjny i edytor, a nasze potrzeby nie są zanadto rozbudowane, to zamiast kupować kilka droższych programów, lepiej wybrać pakiet zintegrowany, np. Microsoft Works. Trzeba jednak zaznaczyć, że programy ostatnio bardzo staniały i bardziej znaczące jest ograniczenie podane w poprzednim punkcie. Liczba aplikacji przekracza obecnie możliwości percepcyjne początkującego użytkownika. Dlatego istnieje wyraźna potrzeba powstania firm doradczych, niezależnych od dystrybutorów oprogramowania.
Możliwość pracy w odpowiednim środowisku
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Właściwe zastosowania czyli aplikacje
Next Post
Wersje poszczególnych aplikacji
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Reklama audio jako skuteczne narzędzie promocji sklepu komputerowego
- Jak wykorzystać reklamę w aplikacjach mobilnych w branży komputerowej
- Jak wykorzystać kampanie reklamowe na LinkedIn w branży komputerowej
- Jak unikać kontrowersji w reklamie IT – case study
- Komputery w reklamie outdoorowej – jak wykorzystać przestrzeń publiczną?
- Jak zbudować silną markę w branży komputerowej poprzez reklamę?
Kategorie
Technologia
- Najważniejsze wskaźniki sukcesu w reklamie branży komputerowejNajważniejsze wskaźniki sukcesu w reklamie branży komputerowej W dzisiejszych czasach …
- Wykorzystanie marketingu partnerskiego w promocji komputerów i akcesoriówWykorzystanie marketingu partnerskiego w promocji komputerów i akcesoriów W dzisiejszych …
- Jak wykorzystać reklamę na LinkedIn do budowania marki w sektorze ITJak wykorzystać reklamę na LinkedIn do budowania marki w sektorze …
- Jak zachęcić klientów do zakupu komputerów poprzez udzielanie darmowych poradJak zachęcić klientów do zakupu komputerów poprzez udzielanie darmowych porad …
- Jak korzystać z reklamy na portalu IMDb w kontekście promocji filmów i seriali o tematyce ITJak promować filmy i seriale o tematyce IT za pomocą …
- Reklama akcesoriów komputerowych dla streamerów – jak przyciągnąć uwagę widzów?Reklama akcesoriów komputerowych dla streamerów – jak przyciągnąć uwagę widzów? …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy