Statyczny charakter myśli greckiej często był dostrzegany i być może nawet przesadnie akcentowany. W wielu filozofiach starożytnych zmiana odgrywała istotną rolę, ale tendencją dominującą było łączenie zmiany (ruchu, czasu) z rozpadem, a stabilności z doskonałością. Piękna Platońska definicja czasu jako „ruchomego obrazu wieczności” obrazuje jego upodobania. Świat rzeczywisty, świat niezmiennych idei, jest bezczasowy i nieruchomy. Czas należy do stale zmieniającego się, gorszego świata naszych doświadczeń, będącego zaledwie odbiciem ideału. Te same preferencje dla bezczasowości dostrzegamy w tragedii greckiej. Dramaty sceniczne charakteryzowała nie tyle sławetna jedność czasu, co raczej pomijanie czasu. Mijanie dnia musiało dostosować się do jedności akcji, a nie odwrotnie, jak w tragedii francuskiej, która starała się zaadaptować greckie konwencje nie rozumiejąc ich znaczenia.
STATYCZNY CHARAKTER
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
WIĘCEJ ZMYSŁU
Next Post
W MITOLOGII
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Jak dbać o wizerunek marki w reklamie komputerowej
- Wpływ neuromarketingu na kreację reklam w branży komputerowej
- Wykorzystanie storytellingu w reklamie komputerowej
- Reklama dla osób zainteresowanych handlem online – jak przekonać do zakupu odpowiedniego sprzętu?
- Wykorzystanie automatyki w reklamie komputerowej
- Jak wykorzystać marketing wirusowy w promocji sklepu komputerowego
Kategorie
Technologia
- Jak skutecznie korzystać z kampanii remarketingowych w branży komputerowejJak skutecznie korzystać z kampanii remarketingowych w branży komputerowej Jednym …
- Jak stworzyć angażujące treści reklamowe w branży komputerowejJak stworzyć angażujące treści reklamowe w branży komputerowej Obecnie reklamy …
- Jak dopasować reklamę komputerową do różnych grup docelowychJak dopasować reklamę komputerową do różnych grup docelowych W dzisiejszych …
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na portalach dyskusyjnych dla profesjonalistów ITDlaczego warto inwestować w reklamę na portalach dyskusyjnych dla profesjonalistów …
- Najnowsze trendy w reklamie komputerowej: Co warto wiedziećNajnowsze trendy w reklamie komputerowej: Co warto wiedzieć Reklama komputerowa …
- Komputery w reklamie kinowej – jak skutecznie przyciągnąć uwagę widzów?Komputery w reklamie kinowej – jak skutecznie przyciągnąć uwagę widzów? …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy