Za używanie komputera płaci się wedle zajętego mu czasu. Poza fizykami teoretycznymi, inżynierowie i programiści prawdopodobnie mówią i myślą o czasie częściej niż pozostali specjaliści, z pewnością częściej niż filozofowie lub nawet dyrektorzy, których absorbuje wydajność pracy. Komputer ma stan oczekiwania (wait time) oraz stan wykonywania; nieustannie przechodzi z jednego w drugi. W stanie czekania procesor centralny nie wykonuje żadnej użytecznej pracy, czeka na otrzymanie danych lub ich przekazanie do pamięci, na nowe zadanie programowe i tym podobne.
ZA UŻYWANIE KOMPUTERA
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
NOWY KOMPUTER
Next Post
STAN OCZEKIWANIA
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Jak korzystać z reklamy na platformie Pinterest w kontekście promocji produktów komputerowych
- Jak wykorzystać neurolingwistyczne programowanie w reklamie komputerów
- Reklama na Pinterest jako skuteczne narzędzie w promocji sklepu komputerowego
- Reklama w aplikacjach do treningu umysłu – jak dotrzeć do pasjonatów oprogramowania edukacyjnego
- Wykorzystanie marketingu contentu w branży komputerowej
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę na serwisach z poradami dla rodziców o technologicznych gadżetach
Kategorie
Technologia
- Komputery gamingowe w reklamie – strategie osiągnięcia sukcesuKomputery gamingowe w reklamie – strategie osiągnięcia sukcesu Komputery gamingowe …
- Reklama audio w branży IT – czy to jeszcze ma sens?Reklama audio w branży IT – czy to jeszcze ma …
- Reklama w aplikacjach komunikatorowych – jak docierać do młodszego pokoleniaReklama w aplikacjach komunikatorowych – jak docierać do młodszego pokolenia …
- Content marketing jako kluczowy element promocji sklepu komputerowegoW dzisiejszych czasach konkurencja na rynku sklepów komputerowych jest ogromna. …
- Jak wykorzystać reklamę outdoorową do zwiększenia widoczności marki komputerowejJak zwiększyć widoczność marki komputerowej poprzez reklamę outdoorową Reklamy outdoorowe …
- Jak zwiększyć zasięg reklamy komputerowej poprzez współpracę z blogeramiJak zwiększyć zasięg reklamy komputerowej poprzez współpracę z blogerami Reklama …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy