Mimo wszystko fizycy są tylko widzami dramatu, którego skala sprawia, że Ziemia i zamieszkali na niej ludzie zdają się karzełkami, podczas gdy nawet początkujący programiści mają swój udział w architekturze czasu elektronicznego. Mierzenie i manipulowanie owym czasem tak się zakorzeniło w myśleniu profesjonalnych programistów, że i czas ludzki zaczynają widzieć w ten sam sposób. Frederick Brooks opisał niebezpieczeństwa takiego myślenia w The Mythical Man-Month. Kierownicy zespołów programistów, zawsze usiłujący dotrzymać terminów, oceniają zadania w kategoriach „osobomiesięcy” — ilorazu liczby programistów przez liczbę przepracowanych miesięcy. Ten sztywny schemat wplątuje ich często w kłopoty, sugeruje bowiem, że to, co dziesięciu ludzi może zrobić w trzy miesiące (trzydzieści osobomiesięcy), trzydziestu może zrobić w miesiąc (trzydzieści osobomiesięcy).
MIERZENIE I MANIPULOWANIE
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
FIZYKA NOWOCZESNA
Next Post
PRZYSPIESZANIE WYSIŁKU
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Reklama dla sklepów komputerowych online – jak zbudować zaufanie do marki?
- Komputery gamingowe w reklamie – strategie osiągnięcia sukcesu
- Reklama dla osób zainteresowanych nowoczesną medycyną – jak dotrzeć do nich?
- Reklama dynamiczna w branży komputerowej – jak się wyróżnić w natłoku treści
- Reklama radiowa jako skuteczne narzędzie dotarcia do klientów zainteresowanych komputerami
- Jak korzystać z reklamy na platformie TikTok w branży komputerowej
Kategorie
Technologia
- Reklama komputerowa dla seniorów – jak dotrzeć do tej grupy odbiorców?Reklama komputerowa dla seniorów – jak dotrzeć do tej grupy …
- Reklama sprzętu komputerowego dla projektantów – jak trafić w ich potrzeby?Reklama sprzętu komputerowego dla projektantów – jak trafić w ich …
- Reklama typu pop-up: Czy warto stosować w branży komputerowej?Reklama typu pop-up: Czy warto stosować w branży komputerowej? W …
- Jak skutecznie promować sprzęt komputerowy w mediach społecznościowych?Jak skutecznie promować sprzęt komputerowy w mediach społecznościowych? W dzisiejszych …
- Jakie reklamy są najbardziej opłacalne na stronach porównywarek cenowych dla komputerowych akcesoriów?Jakie reklamy są najbardziej opłacalne na stronach porównywarek cenowych dla …
- Jak wykorzystać marketing wirusowy w promocji sklepu komputerowegoJak skutecznie wykorzystać marketing wirusowy w promocji sklepu komputerowego W …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy