Mimo wszystko fizycy są tylko widzami dramatu, którego skala sprawia, że Ziemia i zamieszkali na niej ludzie zdają się karzełkami, podczas gdy nawet początkujący programiści mają swój udział w architekturze czasu elektronicznego. Mierzenie i manipulowanie owym czasem tak się zakorzeniło w myśleniu profesjonalnych programistów, że i czas ludzki zaczynają widzieć w ten sam sposób. Frederick Brooks opisał niebezpieczeństwa takiego myślenia w The Mythical Man-Month. Kierownicy zespołów programistów, zawsze usiłujący dotrzymać terminów, oceniają zadania w kategoriach „osobomiesięcy” — ilorazu liczby programistów przez liczbę przepracowanych miesięcy. Ten sztywny schemat wplątuje ich często w kłopoty, sugeruje bowiem, że to, co dziesięciu ludzi może zrobić w trzy miesiące (trzydzieści osobomiesięcy), trzydziestu może zrobić w miesiąc (trzydzieści osobomiesięcy).
MIERZENIE I MANIPULOWANIE
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
FIZYKA NOWOCZESNA
Next Post
PRZYSPIESZANIE WYSIŁKU
Ostatnie wpisy
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
- Strategie reklamowe dla sklepów komputerowych
- Jakie reklamy są najskuteczniejsze dla użytkowników komputerów Mac?
Komputery i reklama
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na platformach dietetycznych dla użytkowników sprzętu IT
- Reklama influencerów a sprzedaż w branży komputerowej – case study
- Komputery w służbie reklamy – optymalne strategie wykorzystania
- Dlaczego warto współpracować z influencerami w reklamie komputerowej
- Reklama laptopów dla studentów – jak przyciągnąć uwagę młodych ludzi?
- Jak skutecznie docierać do studentów przez reklamę komputerową?
Kategorie
Technologia
- Dlaczego warto inwestować w kampanie reklamowe na portalach specjalistycznych dla branży komputerowejDlaczego warto inwestować w kampanie reklamowe na portalach specjalistycznych dla …
- Reklama e-mail jako skuteczne narzędzie remarketingu dla branży komputerowejReklama e-mail jako skuteczne narzędzie remarketingu dla branży komputerowej W …
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na serwisach aukcyjnych dla sprzętu komputerowegoDlaczego warto inwestować w reklamę na serwisach aukcyjnych dla sprzętu …
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę w aplikacjach fitnessowych dla sprzętu komputerowegoJak skutecznie wykorzystać reklamę w aplikacjach fitnessowych dla sprzętu komputerowego …
- Reklama dedykowana dla branży komputerowej – jak skutecznie docierać do specjalistów?Reklama dedykowana dla branży komputerowej – jak skutecznie docierać do …
- Komputery w reklamie kinowej – jak skutecznie przyciągnąć uwagę widzów?Komputery w reklamie kinowej – jak skutecznie przyciągnąć uwagę widzów? …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
charlie st cloud cda
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
pnk rok waznosci konta
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
weeb tv awaria
xperia e1 telepolis
zetafon koniec umowy